13آبان رمز پايداري ايران اسلامي در برابر زياده‌خواهي غرب است
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

13آبان رمز پايداري ايران اسلامي در برابر زياده‌خواهي غرب است

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي طي بيانيه‌اي با دعوت از ملت ايران براي حضور در تظاهرات ضداستكباري يوم‌الله سيزدهم آبان، تاكيد كرد كه اين روز رمز پايداري ايران اسلامي در برابر زياده‌خواهي غرب است. شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي يوم‌الله سيزدهم آبان به ويژه سي‌ويك شهيد دانشجوي پيرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسي آمريكا، با صدور بيانيه‌اي سيزدهم آبان را روز اعلام برائت و فرياد كوبنده خشم و انزجار امام (ره) و امت عليه استكبار آمريكايي دانست.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

«يوم‌الله سيزدهم آبان» بر تاريخ معاصر ايران و حتي تاريخ نهضت‌هاي آزادي‌خواه جهان تأثيري عميق و نقشي شگرف و ماندگار داشته است. آنچه سيزدهم آبان ترسيم مي‌كند نه صرفاً يك رويداد تاريخي بلكه واقعه‌اي تاريخ‌ساز و تأثيرگذار است كه در هر كدام از رخدادهاي آن مصاديقي از «پايداري، فداكاري و مقاومت» ملت مجاهد و جوانان رشيد و غيور ايران اسلامي در مبارزه عليه قدرت‌هاي شيطاني و استكباري وجود دارد. وقايعي كه هر يك به تنهايي مي‌تواند منشاء تداوم حركت عظيم نهضت و انقلاب اسلامي و ظلم‌ستيزي ، نفي نظام‌هاي سلطه و آرمان‌گرايي نسل‌هاي متعهد و مؤمن اين سرزمين در بستر تاريخ فرداي اين كشور قرار گيرد.

سيزدهم آبان در حافظه تاريخي ملت بزرگ و شجاع ايران اسلامي نقطه عطفي در جهت سرعت بخشيدن به روند شكل‌گيري، تداوم، استمرار و بالندگي انقلاب اسلامي است و برجسته‌ترين ويژگي آن در مبارزه مستمر ملت ايران در ادوار مختلف با «استبداد و استعمار داخلي»، «استكبار و استثمار خارجي» است.

«يوم‌الله سيزدهم آبان» روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و دربرگيرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاريخي در صحيفه خاطرات و افتخارات رفيع ملت سربلند ايران است. «سيزدهم آبان» سالروز تبعيد رهبر كبير انقلاب اسلامي و بزرگ مرجع جهان تشيع، حضرت امام خميني(ره)، در سال 1343 به تركيه به جرم دفاع از شرافت و كرامت انساني و استقلال ايران است.

«سيزدهم آبان» سالروز به خاك و خون كشيدن دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستم‌شاهي توسط گارد دژخيمان رژيم منحوس طاغوت در مقابل در اصلي دانشگاه تهران در سال 1357، است.

«سيزدهم آبان» سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام(ره) در سال 1358، است. سه رخداد بزرگي كه وجه مشترك همه آنها ويژگي «استكبارستيزي، استقلال‌طلبي و آزادي‌خواهي» ملت مبارز، مقاوم و ولايت‌مدار ايران اسلامي است.

«يوم‌الله سيزدهم آبان» يادآور حماسه شهداي دانشجوي پيرو خط امام(ره) و فاتحان لانه جاسوسي است. شهدايي چون حاج عباس وراميني سردار سرافراز لشكر 27 محمد رسول الله، محسن وزوايي فرمانده غيور جبهه‌هاي جنوب، حسين علم‌الهدي حماسه‌ساز هويزه، غلامحسين بسطامي فرمانده سپاه سوسنگرد و مهدي رجب‌بيگي دانشجوي پيرو خط امام(ره) و چندين و چند شهيد ديگري كه تا پاي جان در جهت تحقق اهداف انقلاب و عينيت‌بخشي به فرمان ولي امر زمان، امام خميني(ره) ايستادگي كردند و حضور در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل را بر تكيه‌زدن بر مناصب دنيوي ترجيح دادند.

«يوم‌الله سيزدهم آبان» نماد ايثار، مقاومت، پايداري و پيروزي مردم مؤمن و انقلابي ايران و نمايش صلابت و شجاعت ايرانيان در برابر قدرت‌هاي پوشالي و رو به زوال شرق و غرب است. «يوم‌الله سيزدهم آبان» يادآور ماهيت استكباري و استبدادي آمريكاي جهانخوار و عامل هم‌گرايي، هم‌افزايي، وحدت و اتحاد ملي ملت استوار و هميشه در صحنه ايران اسلامي است. «يوم‌الله سيزدهم آبان» ياد حماسه‌هاي بزرگ و جانفشاني‌هاي سترگ را براي ملت غيور ايران اسلامي زنده مي‌كند كه الهام‌بخش تداوم راه انقلاب اسلامي و امام راحل عظيم‌الشأن(ره) است.

سيزدهم آبان ماه در تقويم تاريخ معاصر انقلاب اسلامي عنوان «ضداستكباري و عدالت‌خواهي» مردم ايران را به خود اختصاص داده است كه شكسته شدن ابهت و هيمنه پوشالي شيطان بزرگ و افشاي توطئه‌هاي شوم و نقشه‌هاي پليد استكبار آمريكايي ـ صهيونيستي عليه كشورهاي آزاده، مستقل، عدالت‌خواه و آشكار شدن چهره كريه‌ امپرياليسم غرب و نظام سلطه جهان از پيامدهاي مهم و اساسي آن است. شكست‌هاي تلخ و پي‌درپي شيطان بزرگ، آمريكاي ام‌الفساد قرن، در بيش از سي سال دشمني آشكار با انقلاب اسلامي و اعتراف دولت‌مردان و سردمداران محافل سياسي ـ امنيتي غرب نسبت به ناكارآمدي و استيصال و درماندگي نقشه‌ها، ترفندهاي شوم و فتنه‌ها و آشوب‌هاي شيطاني نظام سلطه نشان از اقتدار، رشد و پيشرفت و تعالي ايران اسلامي در افق چشم‌انداز پيش‌روي خود در سايه تدابير و هوشمندي ولايت‌فقيه و رهبري انقلاب اسلامي و هوشياري و بصيرت مثال‌زدني مردم انقلابي و رشيد داشته است.

اين اقتدار كه ناشي از سلاح ايمان و توكل و تلاش در راه خداست، نه تنها نظام، انقلاب و ميهن اسلامي را در برابر طوفان هجمه‌ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه‌هاي سهمگين استكبار جهاني حفظ كرده بلكه آن را به موتور محركه و الگوي بي‌بديل، نافذ و جامعي براي شكل‌گيري نهضت بيداري اسلامي و فراگير شدن امواج ظلم‌ستيزي و عدالت‌خواهي در جاي جاي عالم كفرزده و تحت سلطه و ستم امروز بدل ساخته است؛ دستاوردهاي سترگ و حقيقتي انكارناپذير كه به گونه‌اي برجسته و ملموس فراروي وجدان‌هاي بيدار و تشنه عدالت و آزادي جهان قرار گرفته است.

امروز، نيز به دليل همين دستاوردهاي عظيم استقلال‌طلبي و استكبارستيزي است كه صرف‌ نظر از يك عده انقلابي‌نما، فرسوده و پشيمان كه به دلائل گوناگون زندگي راحت و سازش و رقصيدن به ساز غرب را ترجيح داده‌اند، انگيزه جوانان اين مرز و بوم براي مقاومت و پايداري در برابر زورگويي و زياده‌خواهي غرب كم‌تر از ديروز نشده است.

براساس اين گزارش، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، در پايان اين بيانيه بار ديگر با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر حوادث يوم‌الله سيزدهم آبان و تقدير و تشكر از خانواده شهداي فاتح لانه جاسوسي آمريكا، ملت فهيم و قدرشناس ايران اسلامي را به حضور پرشور و گسترده، فعال و پويا در تظاهرات ضداستكباري يوم‌الله سيزدهم آبان فراخواند و از عموم مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي خواست تا با بصيرت، آگاهي و تعميق بينش‌هاي سياسي و ديني خود ترفندها و توطئه‌هاي شوم دشمنان در ضربه زدن به اركان‌ نظام اسلامي و كيان ولايت‌فقيه و وحدت امت واحده را خنثي سازند.

 





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: